• Valvakor runt i...

Valvakor runt i Skåne

finns information om valvakor runt om i Skåne. Sidan uppdateras löpande så håll koll!

Malmö

Åldersgräns för att komma in är 18 år och anmäl dig genom att skriva upp dig och ditt sällskap på listan på här

Lund

Vänsterpartiet Lund håller valvaka på Restaurang Spisen, hörnet på Kulliansgatan/Magle Lilla Kyrkogata.

Vi välkomnar dig dig från 19:00 och hela kvällen fram till längst 01:00. Föranmäl dig gärna för att garantera din plats.

Klicka här för anmälan

Under kvällen arrangerar vi livestreaming av projektor av valresultatet.

Helsingborg

Välkommen på valvaka med Vänsterpartiet Helsingborg!

Vi ses på Firavin för att äta och följa rösträkningen allt eftersom resultaten kommer in. För våra medlemmar är maten gratis men alla är välkomna att äta och fira med oss även om man inte är medlem men då får man stå för kostaden för mat själv. Start kl. 19:00 för alla som ska äta.

Var? Firavin, Södra Storgatan 3, 252 23 Helsingborg
När? Från kl 19
Anmälan? Anmälan sker antingen via zetkin eller via mail till [email protected]

De som inte vill äta kan komma närsomhelst under kvällen och valvakan är öppen för medlemmar och sympatisörer.

Kristianstad

På valdagen 11:e september har vi en lokal valvaka. Denna kommer att hållas på Föreningarnas hus, Magasingatan 3 vilket är samma lokal där vi haft alla vårens medlemsmöte.
Vi är på plats från 19.00 för att följa rösträkningen både lokalt och nationellt. Partiföreningen bjuder på smörgåstårta och för att kunna beställa i rimlig mängd är vi tacksamma om ni anmäler er, ange samtidigt också om ni vill ha vegan, vegetarisk eller kött samt eventuella allergier så att det finns förtäring till alla. Anmälan görs via mail till [email protected]

Skurup

Valvaka från 18.00 på Sara’s.

Hässleholm

Hässleholms har sin valvaka på Globen, Iogt-ntos lokal. 18.00 för medlemmar som anmäler sig. Vi bjuder på mat och följer valresultatet. Anmälan till [email protected]

Ystad

Vänsterpartiet  Ystad har valvaka i Cabinen i Surbrunnsparken. Vi startar klockan 19 med att äta något tillsammans för att sedan följa sändningarna för att se vad som händer. Anmälan till [email protected]